Český rozhlas Plus jde do hloubky co nejvíce. Jsme rádio, které mluví, říká šéfredaktor Alexandr Pícha
28. prosinec 2015  Radek Pešout  Média

Český rozhlas Plus jde do hloubky co nejvíce. Jsme rádio, které mluví, říká šéfredaktor Alexandr Pícha

"Radio sehrává také kulisovou roli, kde je stěžejní hudba. Ale i mluvené slovo může být kulisou. Rádio hraje roli tam, kde děláte ještě něco jiného a nemůžete si něco číst nebo koukat na televizi," říká v rozhovoru pro Investigate.cz Alexandr Pícha, ředitel Centra Nová média Českého rozhlasu a pověřený šéfredaktor stanice Český rozhlas Plus. "Jinak je známo, že lidé ve vyšším věku více preferují mluvené slovo před hudbou. U mladších ročníků to je naopak." Číst dále...



Co mají politický předseda Andrej Babiš a rádiový prezident Michel Fleischmann společného? Řídí se podle průzkumů
14. listopad 2013  Redakce  Média

Co mají politický předseda Andrej Babiš a rádiový prezident Michel Fleischmann společného? Řídí se podle průzkumů

Andrej Babiš předvedl v letošní předvolební kampani, že i on umí poslouchat. A to především konzultanty a poradce. Díky tomu se dostavil úspěch, jako před téměř čtrnácti lety u komerčního rádia Evropa 2. Číst dále...



Ovlivňují obsahově Andrej Babiš, Zdeněk Bakala či Jaromír Soukup média, která vlastní? Nejhůř dopadl bezplatný týdeník 5plus2
12. listopad 2013  Redakce  Média

Ovlivňují obsahově Andrej Babiš, Zdeněk Bakala či Jaromír Soukup média, která vlastní? Nejhůř dopadl bezplatný týdeník 5plus2

V současné době se diskutuje o svobodě slova v České republice, a to v souvislosti se vstupem miliardáře a předsedy hnutí ANO 2011 Andreje Babiše do médií, konkrétně akvizící vydavatelství MAFRA. Začaly vznikat různé analýzy, které sledují různé parametry a podle toho lze více či méně objektivně určit, zda dochází k nějakému posunu vydávaného obsahu. Číst dále...



Pohled do zpravodajství České televize. 12 příkladů, kdy mělo docházet k manipulacím
4. listopad 2013  Redakce  Média

Pohled do zpravodajství České televize. 12 příkladů, kdy mělo docházet k manipulacím

Rozjitřená atmosféra ve zpravodajství České televize ukazuje veřejné tajemství. Tvorba zpravodajství je pod politickým vlivem, přestože vedoucí pracovníci veřejnoprávní televize to tvrdošíjně odmítají. Ten, kdo ale pracuje ve zpravodajském médiu, ví, jak fungují manipulace. Číst dále...



Sledovanost českých televizí v čase: Hlavní hráči Nova, Prima a ČT klesají už 12 let
17. říjen 2013  Redakce  Média

Sledovanost českých televizí v čase: Hlavní hráči Nova, Prima a ČT klesají už 12 let

Odchod Jana Andruška z pozice generálního ředitele TV Nova rozproudilo diskusi, jak jsou hlavní hráči na televizním trhu úspěšní. Hlavními kritérii jsou příjmy z reklamy, což souvisí s cenou a také sledovaností. A zastřešujícím prvkem je ziskovost. Číst dále...



ZenithOptimedia: Čisté mediální investice v ČR klesnou o 1 %. Globální růst bude o 3,5 %
30. září 2013  Redakce  Média

ZenithOptimedia: Čisté mediální investice v ČR klesnou o 1 %. Globální růst bude o 3,5 %

Podle nejnovějších prognóz výdajů na reklamu, které vypracovala agentura ZenithOptimedia, směřuje v roce 2013 globální reklamní trh k růstu 3,5 %. Poroste tedy stejným tempem jako loni. V České republice agentura očekává pokles čistých mediálních investic o 1 %. Tento pokles je primárně způsoben vývojem na domácím televizním trhu. Číst dále...




1 2 » »»
Strana 1 z 2


Magazín Investigate.cz


Časopis je součástí webů portfolia společnosti MediaShow Group s.r.o.
Všechna práva vyhrazena.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
Investigate.cz na Seznam.cz
Investigate.cz na Facebooku


Redakce Investigate.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!