Co mají politický předseda Andrej Babiš a rádiový prezident Michel Fleischmann společného? Řídí se podle průzkumů
14. listopad 2013 Redakce komentáře (0) 979 objevných slovAndrej Babiš předvedl v letošní předvolební kampani, že i on umí poslouchat. A to především konzultanty a poradce. Díky tomu se dostavil úspěch, jako před téměř čtrnácti lety u komerčního rádia Evropa 2.
Možná se ptáte, co má společného politická kampaň s rádiovým vysíláním. Ale právě u médií začaly průzkumy a podrobné studie, aby se zjistilo, co lidé chtějí poslouchat. A na základě výsledků studií, průzkumů a analýz se začal vytvářet velmi sofistikovaný program. A přesně to samé se přesunulo do politických kampaní. Ukazuje se, že právě ta dokáže aktivizovat a mobilizovat voliče, kteří nakonec jako jediní rozhodnou o počtu volebních procent.
Začal to Paroubek, a uspěl
Obsah je dále dostupný pouze pro registrované čtenáře!
Článek má celkem 979 slov. Tento obsah je dostupný pouze pro registrované čtenáře. Pokud si chcete přečít zbytek článku, je nutné se přihlásit. Pokud ještě nemáte u nás vytvořený účet, můžete se zaregistrovat.
[Nahoru ↑]
Hodnocení
Hodnocení: 3 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!