Ovlivňují obsahově Andrej Babiš, Zdeněk Bakala či Jaromír Soukup média, která vlastní? Nejhůř dopadl bezplatný týdeník 5plus2
12. listopad 2013 Redakce komentáře (0) 1782 objevných slovV současné době se diskutuje o svobodě slova v České republice, a to v souvislosti se vstupem miliardáře a předsedy hnutí ANO 2011 Andreje Babiše do médií, konkrétně akvizící vydavatelství MAFRA. Začaly vznikat různé analýzy, které sledují různé parametry a podle toho lze více či méně objektivně určit, zda dochází k nějakému posunu vydávaného obsahu.

Jednou z častých analýz bývá monitoring zpráv, jak média vlastněná podnikatelem referují a informují o aktivitách vlastníka - ať je to majitel dolů (Zdeněk Bakala - Economia), majitel chemicko-potravinářského imperia a politik (Andrej Babiš - MAFRA, AGF Media) či majitel největší mediální agentury v zemi (Jaromír Soukup - Empresa Media). Proto vznikla analýza, kterou sestavil a závěry sepsal Jan Jüptner, mediální analytik NEWTON Media a Investigate.cz přináší její znění.
Andrej Babiš aneb každé pravidlo (MfD, LN) má svou výjimku (5plus2)
Obsah je dále dostupný pouze pro registrované čtenáře!
Článek má celkem 1782 slov. Tento obsah je dostupný pouze pro registrované čtenáře. Pokud si chcete přečít zbytek článku, je nutné se přihlásit. Pokud ještě nemáte u nás vytvořený účet, můžete se zaregistrovat.
[Nahoru ↑]
Hodnocení
Hodnocení: 3 hvězdiček / Hodnoceno: 4x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!