Performics: Změny v rozdělení reklamních investic do jednotlivých mediatypů. Oslabily televize a kinoreklama

16. září 2013  Redakce   komentáře (0)  627 objevných slov

Na českém trhu dochází v roce 2013 ke změnám v oblasti inzerce a mediatypů. Nejvíce oslabily české televize, které ztratily za první pololetí reklamu v objemu skoro 1,2 miliardy korun. Zadavatelé se odklonili i od kinoreklamy.

Vývoj podílu jednotlivých mediatypů na celkových investicích za 1. pol. v letech 2010, 2011, 2012 a 2013. Zdroj: PerformicsVývoj podílu jednotlivých mediatypů na celkových investicích za 1. pol. v letech 2010, 2011, 2012 a 2013. Zdroj: Performics

Na základě nové obchodní politiky celoplošných televizí v České republice sledovala výkonnostní agentura Performics vývoj domácích reklamních investic do médií v období od ledna do června v letech 2010 až 2013. Investigate.cz přináší kompletní výstupy z analýzy.

Výkonnostní agentura Performics sledovala vývoj českého mediálního trhu v souvislosti se změnou obchodní politiky celoplošných televizí. Z dat za první pololetí letošního roku je patrné, že po několika letech stabilního růstu zaznamenaly letos televize pokles příjmů oproti prvnímu pololetí loňského roku téměř o 1,2 mld. Kč (1–6/2012: 14,3 mld. Kč; 1–6/2013: 13,1 mld. Kč).

Obsah je dále dostupný pouze pro registrované čtenáře!

Článek má celkem 627 slov. Tento obsah je dostupný pouze pro registrované čtenáře. Pokud si chcete přečít zbytek článku, je nutné se přihlásit. Pokud ještě nemáte u nás vytvořený účet, můžete se zaregistrovat.

Autor Redakce

Autor: Redakce


[Nahoru ↑]


Hodnocení

Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 2x


Přidat komentář (0)

Reklama

Čtěte také...

Přímé zahraniční investice 2013: Česko přestává být atraktivní zemí. Doba přílivu velkých investic je minulostí

Česká republika se musí vyrovnat se změnou trendu v přímých zahraničních investicích. Zatímco před třinácti lety začali masivně přicházet zcela noví zahraniční investoři a utráceli u nás miliardové částky, podle statistik agentury CzechInvest už Česko z tohoto pohledu přestává být atraktivní. Naopak…

Pohled do zpravodajství České televize. 12 příkladů, kdy mělo docházet k manipulacím

Pohled do zpravodajství České televize. 12 příkladů, kdy mělo docházet k manipulacím

Rozjitřená atmosféra ve zpravodajství České televize ukazuje veřejné tajemství. Tvorba zpravodajství je pod politickým vlivem, přestože vedoucí pracovníci veřejnoprávní televize to tvrdošíjně odmítají. Ten, kdo ale pracuje ve zpravodajském médiu, ví, jak fungují manipulace.

ZenithOptimedia: Čisté mediální investice v ČR klesnou o 1 %. Globální růst bude o 3,5 %

ZenithOptimedia: Čisté mediální investice v ČR klesnou o 1 %. Globální růst bude o 3,5 %

Podle nejnovějších prognóz výdajů na reklamu, které vypracovala agentura ZenithOptimedia, směřuje v roce 2013 globální reklamní trh k růstu 3,5 %. Poroste tedy stejným tempem jako loni. V České republice agentura očekává pokles čistých mediálních investic o 1 %. Tento pokles je primárně způsoben výv…



Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



Magazín Investigate.cz


Časopis je součástí webů portfolia společnosti MediaShow Group s.r.o.
Všechna práva vyhrazena.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
Investigate.cz na Seznam.cz
Investigate.cz na Facebooku


Redakce Investigate.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!