Performics: Změny v rozdělení reklamních investic do jednotlivých mediatypů. Oslabily televize a kinoreklama
16. září 2013 Redakce komentáře (0) 627 objevných slovNa českém trhu dochází v roce 2013 ke změnám v oblasti inzerce a mediatypů. Nejvíce oslabily české televize, které ztratily za první pololetí reklamu v objemu skoro 1,2 miliardy korun. Zadavatelé se odklonili i od kinoreklamy.

Na základě nové obchodní politiky celoplošných televizí v České republice sledovala výkonnostní agentura Performics vývoj domácích reklamních investic do médií v období od ledna do června v letech 2010 až 2013. Investigate.cz přináší kompletní výstupy z analýzy.
Výkonnostní agentura Performics sledovala vývoj českého mediálního trhu v souvislosti se změnou obchodní politiky celoplošných televizí. Z dat za první pololetí letošního roku je patrné, že po několika letech stabilního růstu zaznamenaly letos televize pokles příjmů oproti prvnímu pololetí loňského roku téměř o 1,2 mld. Kč (1–6/2012: 14,3 mld. Kč; 1–6/2013: 13,1 mld. Kč).
Obsah je dále dostupný pouze pro registrované čtenáře!
Článek má celkem 627 slov. Tento obsah je dostupný pouze pro registrované čtenáře. Pokud si chcete přečít zbytek článku, je nutné se přihlásit. Pokud ještě nemáte u nás vytvořený účet, můžete se zaregistrovat.
[Nahoru ↑]
Hodnocení
Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!