ZenithOptimedia: Čisté mediální investice v ČR klesnou o 1 %. Globální růst bude o 3,5 %
Podle nejnovějších prognóz výdajů na reklamu, které vypracovala agentura ZenithOptimedia, směřuje v roce 2013 globální reklamní trh k růstu 3,5 %. Poroste tedy stejným tempem jako loni. V České republice agentura očekává pokles čistých mediálních investic o 1 %. Tento pokles je primárně způsoben vývojem na domácím televizním trhu. Číst dále...
Performics: Změny v rozdělení reklamních investic do jednotlivých mediatypů. Oslabily televize a kinoreklama
Na českém trhu dochází v roce 2013 ke změnám v oblasti inzerce a mediatypů. Nejvíce oslabily české televize, které ztratily za první pololetí reklamu v objemu skoro 1,2 miliardy korun. Zadavatelé se odklonili i od kinoreklamy. Číst dále...
Rádia na prodej: Změní některá ze čtyř velkých rádiových domů majitele ještě letos?
Manažeři českých rádií musí mít dlouhodobě špatné spaní, protože investice do rozhlasové reklamy klesají. V nepříznivé ekonomické kondici jsou jak mediální zastupitelství, tak jednotlivé stanice. Očekává se, že ještě letos by se mohl uskutečnit jeden velký deal. V úvahu přicházejí čtyři možnosti. Číst dále...