ZenithOptimedia: Čisté mediální investice v ČR klesnou o 1 %. Globální růst bude o 3,5 %
30. září 2013 Redakce komentáře (0) 979 objevných slovPodle nejnovějších prognóz výdajů na reklamu, které vypracovala agentura ZenithOptimedia, směřuje v roce 2013 globální reklamní trh k růstu 3,5 %. Poroste tedy stejným tempem jako loni. V České republice agentura očekává pokles čistých mediálních investic o 1 %. Tento pokles je primárně způsoben vývojem na domácím televizním trhu.
V roce 2013 se očekává stejně úspěšný růst jako v roce londýnské olympiády a voleb ve Spojených státech, tvrdí analýza agentury ZenithOptimedia. Globální reklamní trh se podle ní bude těšit témuž zdravému tempu růstu, jaké zažil v roce 2012, kdy reklamním investicím napomáhaly olympijské hry v Londýně a prezidentské volby v USA. Odráží to, do jaké míry se nyní trh s reklamou stabilizuje. Investigate.cz přináší kompletní znění.
Růst / pokles reklamních investic dle regionů (2012 - 2013)
Obsah je dále dostupný pouze pro registrované čtenáře!
Článek má celkem 979 slov. Tento obsah je dostupný pouze pro registrované čtenáře. Pokud si chcete přečít zbytek článku, je nutné se přihlásit. Pokud ještě nemáte u nás vytvořený účet, můžete se zaregistrovat.
[Nahoru ↑]
Hodnocení
Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!