Babišovo ANO konečně zveřejnilo programové priority. Jsou to hesla bez obsahu?
30. srpen 2013 Redakce komentáře (0) 624 objevných slovMiliardář Andrej Babiš se rozhodl postavit Hnutí ANO a masivně investovat do reklamy. Stále ale není znám program s popsaným řešením, jak dosáhnout vytyčených cílů. Přečtěte si s naším komentářem, s čím chce nová štika na politické scéně se probojovat do Poslanecké sněmovny.
V roce 2012 to začalo kritizováním a poukazováním na nešvary české společnosti. ANO 2011 Andreje Babiše si na web dávalo novinové titulky a noticky z kauz, které v té době média popisovala. Teď po létě inovované ANO používá claim Bude líp a konečně na konci srpna zveřejnilo programové priority. Podrobný program ale není, zřejmě ho bývalý novinář a komentátor Martin Komárek stále sepisuje. Co voličům nové hnutí nabízí?
ANO staví na třech heslech, resp. prioritách. (1) Dáme lidem práci, (2) Stejná pravidla pro všechny, (3) Aby tu chtěly žít i naše děti. Jsou to hlavní hesla včleněná do sloganů na billboardy a reklamní plakáty.
Obsah je dále dostupný pouze pro registrované čtenáře!
Článek má celkem 624 slov. Tento obsah je dostupný pouze pro registrované čtenáře. Pokud si chcete přečít zbytek článku, je nutné se přihlásit. Pokud ještě nemáte u nás vytvořený účet, můžete se zaregistrovat.
[Nahoru ↑]
Hodnocení
Hodnocení: 3.2 hvězdiček / Hodnoceno: 5x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!